2017. június 23., péntek

"Virtualis Paintout"-2017. Június - Guatemala

Pont az elkészült festményemet fotóztam, mikor a hírekben bejelentették, hogy Guatemalát erős földrengés rázta meg.  Nagyon szomorú, ha ilyen eset történik.  Ebben a hónapban épeen ebben a Latin-Amerikai országban barangoltan, tettem virtuális utazást a festészeti közösségen keresztül
/   http://virtualpaintout.blogspot.com  /. Most sokkal több területet bejártam, hiszen  az életem Magyarországhoz  kötődik, és  a látnivalók  teljesen lekötötték a figyelmemet. Azért  nagyon kutattam  az ősi népcsoport még meglévő kultúrája után. Ezt inkább a gyönyörű építményeinken találtam meg. Azért annyit még megjegyeznék, hogy Guatemala volt az ősi maja birodalom központja, és itt él a legtöbb maja indián. Sajnos  a  maja indiánok leszármazottjaikkal, akik hasonlatosak lennének nem találkoztam.  Talán még lesz egy kis időm  a hónap végéig, és megtekintem még Antiguát, ami a világörökség része.


                                                                          akvarell

Location  link  :  https://goo.gl/maps/bNDRCK1SpDM2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése