2017. június 19., hétfő

Challenge 68. -" Festeni és rajzolni együtt"

Ezt a hónapot egy kedves macsek festése követte, a farkaskutya után. Mit ne mondjak, nem igazán volt hangulatom hozzá, nehezen kezdtem el a rajzot is, nem hogy a festést. Azért elkészítettem, és megállapítottam, csak  gyakorlás kérdése lenne, és türelem a díszítéshez. Bár nem az én műfajom, csendéleteket szeretek festeni.  Nagyon vegyes technikával készítettem, mint gyakrlatlan, bevetettem a filctollat is, de szörnyűre sikeredett, Majd folytattam akvarellel az egészet.

Ilyen lett az enyém, amit utólag nézve, elég sok hibát fedezek fel, de így a jó.
A többi  festőét itt láthatjátok: http://paintanddrawtogether.blogspot.com/

                                                               Vegyes technika


                                                                      Eredeti fotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése