2017. június 23., péntek

Azt hiszem........saját vers

ez a blog elbírja  a régi írásaimat is. Régen íródtak, amikor  változásaimat éltem meg. Ki kellett, hogy írjam magamból a haszontalan  gondolatokat.  Mióta a Nyomda megszűnt, régi álmaimat kezdtem megvalósítani, folyamatosan tanultam, amit munka mellett végeztem. Nagyon  fárasztó volt, sokszor már csak hajnaltájban néztem ki a fejemből.  Jó alkalom volt rá, hogy firkálgassak, mert már az ecset is  le volt téve hosszabb időre, ritkán jött az ihlet a festésre. Amit sajnálok, így utólag, mert a kettő együtt nem ment, mert a sulik az energiámat kivették a munka mellett.  Valamiért így jött össze, ez is része volt az életemnek.
Verseimet a régi Amatőr Fórumon is megjelentettem, amely azóta már kinőtte magát, megszűnt, majd lett helyette egy másik
Természetesen nem az volt a szándékom, hogy a szabályos versírást, formákat betartsam, nem is tudom, az nem én vagyok.
Nem időrendben teszem fel  ezeket az írásokat,  jól van így is.
Minden embernek mást sugallnak  ezek a gondolatok, majd  a kedves olvasó eldönti.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése