2017. április 16., vasárnap

"Virtualis Paintout"-2017. április - Tunézia

                                                                                                                              
Az elkészített képet  Medenine város részletéről  nem sikerült  közzé tetetnem. Ugyanis nem vagyok ott benne, mintha ott sétálnék. Először töröltem  ugyan a képet, most mégis utána úgy gondoltam  közzéteszem, mert sok munkám van benne, és nekem utcai sétát ad ki a google térkép.
 Location link:  https://goo.gl/maps/3kEW1KBEGuN2

                                                                           akvarell
Azt hiszem ezentúl nagyon utcákra fogok összpontosítani, ahol mintha ott lennék. Készítettem helyette egy másikat, remélem ez már jó lesz. Abszolút nem sikerült, a fehér épületegyüttesek nem adták vissza a szép fehér épülethatást.


                                                                       olaj 15x20 cm

     Location link:  https://goo.gl/maps/DRG9psTaN4q
                                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése