2017. április 22., szombat

Challenge 67 - "Festeni és rajzolni együtt" - 2017. áprilisi feladat - Juhász kutya festése

 A referencia fotón jól látszik a sokféle  őszi szín, a melegebb barna és a nap sugarainak kivetülése. Szinte jól eső érzés a szemnek rajta megpihenni.
Ha valaki a gyakorlásokhoz csatlakozni szeretne: http://paintanddrawtogether.blogspot.hu


Nekem a megszokottól nagyon eltérő  ez a mostani feladat, még soha nem rajzoltam, festettem állatokat. Igyekeztem  a jobbagyféltekés módszert használni,  ami  kevésbé ment, mert elszoktam tőle.

Elkészült a munkám. Festés közben megállapítottam, tényleg számít a pontosabb rajz.  Festészeti támpontokat, elképzeléseket  kaptunk, hogyan képzelhető el a juhászkutya a színek sokszínűségében, tájban. Ez is egy mankó volt.
Ezt  részben valósítottam meg, mert előbújt a festés végére belőlem az önálló fantázia. Hiszen ez a jó, mert  a szabad alkotás áramlata  megérintett, és boldogan nyugtáztam, hogy tetszik az a háttér, amit kialakítottam.  Érzem a juhászkutyát benne, hogy igenis ott van.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése